Oferujemy Twojej marce pełne wsparcie marketingu w Internecie:

budowanie strategii i estymacja efektów kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, realizacja kampanii zasięgowych i sprzedażowych na Facebooku i Instagramie, integracja aktywności Twojej marki z pozostałymi działaniami – np. kampaniami performance, kampaniami remarketingowymi, współpracą z blogerami, dobór narzędzi monitorowania efektywności i bieżącej kontroli kampanii, pełna produkcja nośników reklamowych, animacji, gier i aplikacji.

Prowadzenie mediów społecznościowych

Media społecznościowe to istny plac zabaw dla marketerów. Dobrze prowadzona strona biznesowa to znacznie więcej niż tylko publikacje. My widzimy w social mediach możliwość poprawy procesu obsługi klienta, wzrost rozpoznawalności marki na rynku, zwiększenie sprzedaży.

Publikujemy angażujące treści, dzięki którym będziesz w stanie lepiej zrozumieć Twoich klientów. Budujemy dwustronną komunikację, odpowiadając na pytania oraz potrzeby Twojej grupy docelowej.

Tworzymy wartość, którą obserwuje się z przyjemnością.

Diagnostyka Gleby

Fanpage został utworzony w celu zwiększenia świadomości w zakresie dbania o glebę oraz swój ogród. Naszym głównym założeniem było dostarczenie pasjonatom ogrodnictwa jak najwięcej wartości i przydatnych porad. W pierwszym miesiącu pozyskaliśmy ponad 1000 fanów, co przełożyło się również na wzmożony ruch na stronie Internetowej.

Na tablicy regularnie publikowane są treści merytoryczne, rozrywkowe oraz sprzedażowe.

Ponad 100 komentarzy pod widocznym konkursem pozwoliło nam lepiej zrozumieć wyzwania naszej grypy docelowej. To właśnie na nich skupiliśmy się w kolejnych publikacjach.

Zaratex

Współpraca rozpoczęła się od przygotowania oraz wykonania tzw. Insight’u konsumenckiego. Dzięki rozmowie z obecnymi klientami wyciągnęliśmy informacje:

  • o tym, jakie są największe obawy przed skorzystaniem z usług firmy,
  • dlaczego nasz rozmówca finalnie zdecydował się na skorzystanie z usług firmy. Wszystkie wnioski przełożyliśmy 1:1 na publikacje w mediach społecznościowych.

Każda nasza publikacja trafia z 14 dniowym wyprzedzeniem na dysk Google, gdzie nasz klient akceptuje nasze kreacje lub wskazuje istotne zmiany. Dzięki temu obie strony mają pełną kontrolę oraz pewność, co do zgodności publikowanych treści.

Akademia Przedszkolaka Tygrysek

Głównym celem, który ustaliliśmy dla działań na Facebooku było zwiększenie rozpoznawalności wśród rodziców dzieci od 2 do 8 roku życia na terenie woj. opolskiego. Treści publikowane na fanpage'u Akademii Przedszkolaka Tygrysek podzieliliśmy na 3 segmenty – merytoryczne, informacyjne oraz sprzedażowe.

Akademii zależało zwłaszcza na ZWIĘKSZENIU ZASIĘGÓW, a my dobraliśmy narzędzie w postaci konkursu dla rodziców, który pozwolił nam zwiększyć liczbę fanów i wyznaczyć ambasadorów marki. Analiza grupy odbiorców przełożyła się na większą atrakcyjność postów oraz na skrócenie procesów decyzyjnych klientów. Ciekawy kontent sprawił, że rodzice częściej zaglądali na Fanpage, dzięki czemu na bieżąco mogliśmy komunikować o zmianach np. w terminie zajęć. Świadomość marki pozwoliła nam na wprowadzenie firmowych gadżetów i zwiększenie dodatkowej sprzedaży.

Oświecony

Głównym celem wyznaczonym dla social media było zbudowanie zaufania oraz pozycji eksperta wśród osób zainteresowanych fotowoltaiką.

Dzięki pogłębionym wywiadom z klientami udało nam się wprowadzić serię takich działań jak:

  • „oświecone expresso”,
  • fotowoltaika #posąsiedzku”,
  • wywiady z ekspertami z zespołu technicznego.

Rozwój Fanpage’u przełożył się na krótszy proces decyzyjny klientów. Wygenerowaliśmy ponad 150 zapytań ofertowych przez Messengera. Ponad dwukrotnie zwiększyliśmy liczbę wyświetlanych postów ORGANICZNYCH. Ilość polubień na Fanpage'u wzrosła 100 razy.

Kampanie reklamowe

Wspólnie przeanalizujemy Twoją grupę docelową i dostosujemy działania dopasowane do każdego etapu lejka sprzedażowego.

Zaplanujemy skuteczne kreacje reklamowe z przykuwającą wzrok grafiką i komunikatem, który trafi wprost do Twoich odbiorców. A wszystko to przełoży się na realizację ustalonych celów biznesowych.

Prowadzimy efektywne kampanie reklamowe w takich kanałach jak: Facebook, Instagram, LinkedIN oraz TikTok. Zmieniamy profile w skuteczne narzędzia biznesowe.

Klinika Strzałkowski

Remarketing to działanie, które cieszy się najwyższym stosunkiem efektów do ceny. Najprościej mówiąc jest to działanie skierowane do osób, które już wykonały jakąś aktywność np. weszły na Twoją stronę Internetową. Rzadko kiedy decydujemy się na zakup usługi lub produktu zaraz po jej zobaczeniu. Warto więc do osób niezdecydowanych wrócić reklamą budującą zaufanie lub zachęcającą do ponownego zapoznania się z ofertą. W tym konkretnym przykładzie, każdego miesiąca wydajemy średnio 150 zł, generując przy tym bezpośrednie połączenia telefoniczne z kliniką.

Vectorworks

Firma Vectorworks, czyli „jedno rozwiązanie dla wszystkich projektantów”, zgłosiła się do nas z prośbą promocji webinarów dedykowanych dla architektów krajobrazu. Celem kampanii było kierowanie ruchu na stronę lądowania, gdzie każdy użytkownik mógł się zapisać. Początkowym celem było 100 osób zapisanych na webinar. Dzięki odpowiedniej komunikacji udało nam się zebrać ponad 600 zapisów, z czego finalnie w webinarze uczestniczyło ok. 500 osób! Osobno opublikowaliśmy reklamę przypominającą o wydarzeniu, która wyświetlała się tylko tym, którzy wcześniej wypełnili formularz.

O korzyściach płynących z narzędzia jakim jest webinar przeczytasz tu Webinar, dlaczego jeszcze tego nie robisz?".

Poszłozdymem

Z "Poszło z dymem" pracujemy od samego początku ich istnienia na opolskim rynku gastronomicznym. Wraz z założeniem Fanpage’a kładliśmy bardzo duży nacisk na strategię reklamowanych treści. Restauracja otwierała się w dobie pandemii, więc jedynym sposobem poinformowania o jej istnieniu były właśnie media społecznościowe. Mieszkańcom Opola na bieżąco pokazujemy, jak przyrządzane są posiłki oraz kto jest odpowiedzialny za ich przygotowanie. Zwiększamy społeczność oraz aktywność publikowanych treści. Ponad 1,5 tysiąca lajków na Fanpage’u oraz ponad 10 tysięcy kliknięć w reklamy na przestrzeni 4 miesięcy.

Hybrydowe pozyskiwanie leadów

Generujemy wartościowe kontakty biznesowe dla sektora B2B oraz B2C. Rozumiemy, jak istotny jest napływ nowych klientów, kontrahentów, partnerów.

Dzięki odpowiedniej komunikacji pozyskujemy kaloryczne leady, pozostając w stałym kontakcie z Twoim działem handlowym. Niezależnie od tego, czy poszukujesz nowego klienta czy jesteś w trakcie rekrutacji nowego działu, ta kampania jest właśnie dla Ciebie.

Growton

Wdrożyliśmy 3 etapowy test, tak żeby maksymalnie zmniejszyć koszt pozyskania potencjalnego klienta.

Etap I - W tej samej kampanii umieściliśmy różne kreacje reklamowe, żeby zobaczyć, które z nich budzą największe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów.

Etap II- grupy odbiorców - Oprócz standardowego targetowania, dostaliśmy bazę mailową klientów, którzy już skorzystali z usługi. Na podstawie tej bazy stworzyliśmy grupę “podobnych” odbiorców wskazując Facebookowi komu chcemy się wyświetlać.

Etap III - Klientowi zależało na wykluczeniu najmniej wartościowych dla jego biznesu "mikro" przedsiębiorstw, więc wprowadziliśmy ostatnią zmianę, wskazując w tekście reklamowym dla kogo dokładnie jest oferta.

Fundacja Teleopieka

W 2020 roku udało nam się wypracować najniższy dotąd koszt pozyskania kontaktu do osób zainteresowanych usługą. Poprzez lead w tym przypadku rozumiemy: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres email.

Efekty? Pozyskaliśmy 365 kontaktów w miesiąc. Nasza reklama wygenerowała ponad 100 komentarzy i zobaczyło ją 83 000 osób. Na bieżąco konsultowaliśmy z klientem również jakość pozyskanych leadów - w tym przypadku nie musieliśmy wprowadzać żadnych zmian.

Tak duża ilość jakościowych kontaktów stanowiła dla nas podstawę kolejnych kampanii reklamowych realizowanych dla klienta.

Heat-ON

W niecały miesiąc udało nam się pozyskać ponad 400 leadów. Cieszy również wiadomość zwrotna od klienta. Około 60% pozyskanych kontaktów finalnie skonwertowało. Kampania była optymalizowana kilka razy w tygodniu, dbając tym samym o każdą wydaną złotówkę.

Strategie marketingowe

Komu, co i w jaki sposób komunikować? Z jakich narzędzi korzystać? Jakie cele mogę sobie wyznaczyć?

Odpowiedzi na te pytania są kluczowe. Pomogą w zbudowaniu skutecznej strategii.

Strategia marketingowa to plan działania Twojej marki.

Przedstawia miejsce, w którym jesteś dzisiaj i wyznacza drogę do upragnionego celu sprzedażowo – marketingowego.

Warsztat nie jest prosty, ale uporządkuje marketing w Twojej firmie!

Czego możesz się spodziewać po stworzonej przez nas strategii marketingowej?

  1. Analizy konkurencji – dowiesz się, co tak naprawdę robi Twoja konkurencja.
  2. Awatar – kim jest Twój wymarzony klient? Jakie ma wyzwania? Jakie obawy?
  3. Filary silnej marki – wypracujemy wartości, które docenią Twoi klienci.
  4. Komunikacja – co i w jaki sposób komunikować? Potrzebujesz spójności!
  5. Lejek marketingowy – krok po kroku, od zbudowania potrzeby aż po same polecenia.
  6. Dokument strategiczny – nazywany przez nas” ściągą”, dzięki której Twój zespół będzie podążał w tym samym kierunku, co TY.